PARTICIPĂ ȘI TU LA PROGRAMUL

bonus card challenge electric


Aici puteți să verificați numărul de puncte acumulate pe cardul dumneavoastră.







REGULAMENT
 

1. Organizatorul și regulamentul oficial al programului 

Acest program de fidelitate este organizat și desfășurat de CHALLENGE COM SRL, cu sediul în Oradea, str. Matei Corvin, nr. 130, Nr. Ord. Registru: J05/5095/1994, cod fiscal: RO6618508, numit în continuare Challenge Electric. Participanții la program sunt obligați să respecte termenele și condițiile Regulamentului Oficial. Regulamentul Oficial stă la dispoziția oricărui participant la program pentru consultare, în toate magazinele, și pe siteul www.challenge-electric.ro. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica prezentul regulament. 
 

2. Durata programului

Programul de fidelitate va fi lansat la data de 01 mai 2008 și are durată nedeterminată. Challenge Electric are dreptul să hotărească în orice moment încetarea programului și se obligă să publice acest lucru la punctele de vânzare și pe siteul www.challenge-electric.ro cu 15 zile înainte de încetarea programului. Programul se va desfășura în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
 

3. Condiții de participare

Poate fi membru al programului de fidelitate orice persoană fizică care a împlinit 18 ani sau orice persoană juridică, reprezentată printr-un delegat, care achiziționează produse din punctele de vânzare Challenge Electric la preț afişat la raft cu plata în numerar, cu card bancar sau virament bancar.
La program se poate participa în urma completării și semnării unui formular de înscriere. Participantul este obligat să completeze toate câmpurile formularului de înscriere: nume, prenume, adresa, localitate, telefon și adresa de e-mail. Formularul care conține date incomplete nu este valid.

 

4. Mecanismul funționării

Cumpărând din punctele de vânzare Challenge Electric orice produs la preț afişat la raft, cu plata în numerar, card bancar sau virament bancar, cumpărătorul acumulează bonus valoric, iar bonusul obținut prin cumularea lui poate fi folosit pentru a achiziționa produse din magazinele Challenge Electric.
Bonusul valoric acumulat poate fi transformat oricând în produse la punctele de vânzare Challenge Electric.

Produsele expuse spre vânzare pot fi cumpărate, parțial sau integral, cu bonusul valoric acumulat.
Dacă bonusul valoric nu este suficient pentru plata integrală a produsului/produselor, clientul achită diferenţa de preţ. Pentru diferenţa de preţ plătită clientul acumulează nou bonus valoric.
Este admisă folosirea parțială a punctelor bonus la o comandă și păstrarea restului de puncte în cont pentru utilizări ulterioare.

Valoarea bonusului valoric acumulat la o comandă va fi egal cu 3% din  valoarea produsului/produselor cumpărate și pot fi cumulate la fiecare achiziție.
Astfel 1 Punct Bonus = 1 RON. 

Exemplu: Cumpărătorul achiziţionează în timp produse în valoare de 1000 lei, pe card acumulează 30 puncte bonus (1000 lei x 3% = 30 Lei). Clientul poate cumpăra produse din oricare punct de vânzare Challenge Electric în valoare de 30 lei.

Valabilitatea punctelor bonus aferente unei comenzi este de 12 luni (1an) din momentul facturării. Punctele care nu sunt folosite în acest interval de timp, se șterg automat din cont.

Produsele aflate în promoție, ofertele personalizate nu acumulează puncte de fidelizare pe Bonus Card.
Daca anulați sau returnați o comandă, punctele pe care urma să le primiți în baza acesteia vor fi de asemenea anulate.
Punctele acumulate sunt oferite drept cadou şi nu implică nicio obligaţie contractuală.

 
Bonusul acumulat pe card se poate verifica la cerere, la casierie, sau pe siteul www.challenge-electric.ro.


5. Folosirea cardului de fidelitate

Pentru a obține bonusul valoric, posesorul cardului trebuie să anunțe de la început că deține Bonus Cardul Challenge Electric și să înmâneze persoanei de la casierie înainte de emiterea facturii, bonului fiscal.
Clientul titular al cardului prezintă cardul operatorului de la casierie la fiecare cumpărare pentru a se înscrie automat bonusul aferent valorii mărfurilor cumpărate. Neprezentarea cardului operatorului de la casa de marcat nu poate genera acumularea de bonus valoric. Cardurile sunt valabile până la încetarea programului.
Sistemul informatic centralizat dă posibilitatea organizatorului să cumuleze bonusul valoric într-un cont unic pentru fiecare client posesor al cardului bonus, indiferent de punctul de vânzare ales.

 

6. Carduri deteriorate, furate sau pierdute

Dacă un card bonus s-a deteriorat, a fost furat sau pierdut, trebuie anunțat imediat telefonic pe numărul 0259-415212 după care cardul va fi blocat. Odată cu înstiințarea se vor comunica numele, adresa și celelalte date de identificare ale posesorului de card.
Participantul care pierde cardul sau căruia i se fură cardul are dreptul la un nou card. În perioada de înlocuire a cardului nu este posibilă acumularea de puncte bonus sau convertirea bonusului valoric acumulat în produse.
La înlocuirea cardurilor deteriorate şi emiterea unui nou card, bonusul valoric deja acumulat este transferat pe noul card. Prima înlocuire a cardului este gratuită, celelalte vor fi taxate cu 15 lei/card.

 

7. Protecția datelor personale

Prin semnarea formularului de obținere a cardului, participanții își exprimă consimțământul pentru înscrierea datelor cu caracter personal în baza de date a Challenge Electric. Datele cu caracter personal vor fi păstrate în condiții de strictă confidențialitate. În conformitate cu Legea nr. 677/2001 referitoare la prelucrarea și liberă circulație a datelor personale, completarea și semnarea fișei de înscriere presupune exprimarea expresă și fără echivoc a consimțământului cu privire la prelucrarea în scopuri de marketing a datelor pe durata existenței calități de membru în programul de fidelizare Challenge Electric precum și ulterior încetării acestuia.
Participantul are drept de acces la date, dreptul de intervenție și dreptul de opoziție asupra datelor personale, aceste drepturi putând fi exercitate în conformitate cu dispozițiile art.13, 14, 15 din Legea 677/2001.
Astfel, orice persoană își poate exercita drepturile enumerate anterior prin transmiterea unei cereri către Challenge Com srl, cu sediul în Oradea, str Matei Corvin nr 130, întocmită în formă scrisă, datată și semnată, cerere în care se vor menționa datele de identificarea ale persoanei în cauză, inclusiv adresa de corespondentă, precum și datele asupra cărora se solicită intervenția, motivul justificat și modul de intervenție.
De asemenea, persoana ale cărei date sunt prelucrate are dreptul să solicite, fără nici o justificare, în mod gratuit, în scris, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, datată și semnată, ca datele cu caracter personal să nu fie prelucrate de Challenge Com srl, în scop de marketing.





PROGRAM DE SĂRBĂTORI

24-25-26 Decembrie:  Închis
27-28-30 Decembrie:  Program normal
31 Decembrie:  Închis
1-2 Ianuarie:  Închis
3-4 Ianuarie:  Program normal
6-7 Ianuarie:  Închis


  • RO - 410144 Oradea, str. Matei Corvin nr. 130
  • tel: +40-259-41.52.12
  • fax: +40-359-40.47.44
  • email: office@challenge-electric.ro
  • Luni-Vineri: 8-17, Sâmbătă: 8-14

PROGRAM DE SĂRBĂTORI

24-25-26-27 Decembrie:  Închis
30-31 Decembrie:  Închis
1-2-3 Ianuarie:  Închis
6-7 Ianuarie:  Închis


  • RO - 410080 Oradea, str. Horea nr. 49
  • tel: +40-359-42.87.47
  • fax: +40-359-42.87.47
  • email: magazin.oradea@challenge-electric.ro
  • Luni-Vineri: 8-17

PROGRAM DE SĂRBĂTORI

24-25-26-27 Decembrie:  Închis
30-31 Decembrie:  Închis
1-2-3 Ianuarie:  Închis
6-7 Ianuarie:  Închis


  • RO - 415500 Salonta, str. Haiducilor nr. 1/A
  • tel: +40-359-43.19.20
  • fax: +40-359-43.19.20
  • email: magazin.salonta@challenge-electric.ro
  • Luni-Vineri: 8-17
Copyright © 2016 Challenge Electric - All rights reserved.